Sidebar

Kviečiame į gyvas online treniruotes! Kiekvieną trečiadienio vakarą 19:20-20:00 val. 

Online treniruotė- tai kardio ir jėgos treniruotė visam kūnui, kurios metu bus stiprinami ir stangrinami kojų, sėdmenų, pilvo preso bei rankų raumenys.

Mankštindamiesi dažnai pamirštame pramankštinti ir mūsų pėdas. O juk jos labai svarbi judamojo aparto dalis, kuriai taip pat reikia skirti dėmesio. Mūsų pėdos dienos bėgyje gauna nemažą krūvį, tačiau jų fizinis aktyvumas yra pakankamai monotoniškas.

 

Optimaliam sveikatos palaikymui yra būtinas fizinis aktyvumas, kuris padeda ne tik sustiprinti kūną, bet ir sumažina kasdien patiriamą stresą bei nerimą. Per dieną žmogus turėtų užsiimti aktyvia fizine veikla bent 30-60 minučių: tai gali būti tiek sudėtinga jėgos treniruotė, tiek paprastas guvus vakarinis pasivaikščiojimas parke.

Specialus pasiūlymas Sveikatos dienai 2021 m. – Kitokie pasivaikščiojimai (angl. Walking Meetings)

VU SSC šios dienos minėjimo proga siūlo individualiai susitikti su norimu konsultantu ir pasivaikščioti bei pasikalbėti Tau aktualiais klausimais.

Kviečiame susiekti el. paštu su Tau tinkamiausiu asmeniu ir susitarti dėl susitikimo. 

Žodis Joga reiškia “susijungimą”, kitaip tariant, sąjungą tarp proto, kūno ir dvasios. Tai dažniausiai suvokiama kaip Asana, kuri reiškia fizinių pozų praktikavimą. Nors iš pirmo žvilgsnio dažnai manoma, kad joga - tai tempimo pratimai, iš tiesų tai kūno pusiausvyros kūrimas, ugdant jėgą ir lankstumą kartu. To siekiama pozų pagalba, kiekviena iš jų turi specifinę fizinę naudą.

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos