Sidebar

Data: 2019-09-19 08:39

 

Įpusėjus rugsėjui, norime pristatyti šių mokslo metų rudens pusmečio grupinių užsiėmimų tvarkaraštį. Jame galime rasti tiek mėgiamų ir laiko patikrintų užsiėmimų, tiek naujų, lankytojų ilgai lauktų treniruočių.

2019 ruduo SSC gr uzsiemimaiZumbos energija ir motto "Shake it till you make it!"

Pradėti norisi su energingąja Zumba, kurią šį semestrą ves mūsų Universiteto Istorijos fakulteto pirmakursė Emilija. "Atsipalaiduoti, mėgautis ir ŠOKTI – visa tai ir dar daugiau galima patirti Zumba fitness treniruotės metu. Energinga ir linksma Lotynų Amerikos muzika ir populiarūs šokių ritmai atras kelią į kiekvieno judėti norinčio žmogaus širdį!", teigia trenerė. Zumba fitness – šokių ir fitneso mišinys, kuris yra malonus tuo, jog kiekvienas iš treniruotės išsineš šypseną ir geras emocijas, o kartu stangrins kūno raumenis, stiprins ištvermę ir kaip reikiant paprakaituos.

Zumba patraukli tuo, jog ja užsiimti gali kiekvienas – nereikia jokio specialaus pasirengimo, nėra amžiaus cenzo, tik nuolatinė šventė šokių salėje! Patogi apranga, buteliukas vandens ir rankšluostėlis – Tu pasiruošęs!

 

Lotynų ritmai Solo latino pamokose nuo rugsėjo 25 d., trečiadieniais, 20.00 val.

Šį semestrą atnaujinsime Solo latino šokių pamokas, į kurias kvies VU Teisės fakulteto absolventė Ugnė. Kaip sako pati studentė, tai puiki mankšta kūnui ir protui, o svarbiausia, jog šios treniruotės nereikalauja jokio ypatingo pasiruošimo. Čia merginos šoka vienos, be partnerių. Šokiai kaip Ča ča ča, samba, džaivas, rumba, salsa, bačiata, leidžia aktyviai pajudėti ir išlavinti moteriškus subtilius judesius. Pirmiausia treniruočių metu bus išmokta pagrindinių žingsnių ir šokio ypatumų, vėliau bus mokomasi šokio kompozicijų. Treniruočių metu ugdoma teisinga stovėsena ir lavinama koordinacija.

 

Ketvirtadieniais, 19.00 val. Line solo dances užsiėmimai - neapsisprendusiems, kurį šokio stilių rinktis

Chemijos ir geomokslų fakulteto studentas Danielius, šokių klubo "Junda" šokėjas ir treneris, nusprendė judesio subtilybėmis pasidalinti ir su VU bendruomene. "Šokti labai paprasta", teigia jis, pristatant Line solo dances užsiėmimą - "čia nesvarbu nei amžius, nei lytis. Užsiėmimuose šokama po vieną, stovint linijomis. Esate tik Jūs ir muzika."

Linijinių šokių raidai turėjo įtakos airių, škotų, afroamerikiečių, indėnų, graikų ir kitų tautų šokiai. Ča ča ča, samba, pasodoblis, salsa, merengė, svingas, disko, kantri, taip pat valsas, tango ir visi kiti šokiai gali būti šokami linijomis. Treneris Danielius nuosekliai rodys paprastus šokio žingsnius, kuriuos kartosite, taip pamažu išmokdami visą žingsnių seką, kuri leis pasinerti į šokio pasaulį. "Šokti išties smagu: esate bendraminčių būryje, aktyviai leidžiate laisvalaikį ir Jūsų nuotaika puiki. Ateikite ir įsitikinsite patys!", - išbandyti treniruotes kviečia Danielius.

 

Naujienos: Core ir Slow&Strong treniruotės

Instruktorė, Tarptautinių santykių ir politikos mokslų instituto studentė Kristina, praėjusių metų pavasario semestrą praleidusi užsienyje pagal Erasmus+ mainų programą, grįžta su naujomis idėjomis, judesiais ir treniruotėmis.

Core treniruotė - tai 30 - 40 min. trukmės vidutinio intensyvumo jėgos treniruotė, kurioje siekiama stiprinti korpusą. Daugiausiai dėmesio skiriama pilvui (tiesusis skersinis, įstrižiniai raumenys), nugarai bei giliesiems raumenims. Treniruotės metu gali būti naudojamos ir papildomos priemonės, kaip kamuoliai ar svareliai. Ši treniruotė vyks nuo rugsėjo 30 d. pirmadieniais, 9.00 val. ryte.

Slow&Strong treniruotės paskirtis – stiprinti raumenis, ugdyti lankstumą, taisyklingą laikyseną. Vidutinio intensyvumo treniruotė, kurios metu dirbama su visomis kūno raumenų grupėmis. Aktyviai dirba gilieji raumenys, gerinama ištvermė. Treniruotės metu naudojami svareliai. Užsiėmimai nuo spalio 4 d. kiekvieną penktadienį, 16.00 val.

 

Aktyviau ir linksmiau treniruojantis ratu

Mūsų Centro trenerė Paulina, šalia vedamų ir lankytojų pamėgtų anticeliulitinės bei Aeromix treniruočių, pristato Circuit treniruotę. Tai rato principu atliekama treniruotė, apimanti visą kūno raumenyną. Jos metu atliekami kompleksiniai pratimai su įvairiomis sportavimo priemonėmis. Treniruotę sudaro: apšilimas, pagrindinė dalis – pagal apibrėžtą laiką (45 sekundės arba 1 min.) stotelėmis atliekami pratimai – ir trumpas nusiraminimas. Rato treniruotė puikiai tinka norintiems efektyviai stiprinti kūną bei įvairias jo funkcijas. Tiek treniruotės metu, tiek po jos deginami riebalai, pagerėja kraujotaka ir medžiagų apykaita probleminėse kūno vietose.

 

Taigi, Tau belieka:

- Pasižymėti kalendoriuje norimas lankyti treniruotes;
- Įsigyti leidimą (https://bit.ly/2lY578s)
- Judėti, šokti, nesustoti!
----------------------
New schedule of group activities in our Centre can be found here: https://www.ssc.vu.lt/en/sport-activity

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos