Sidebar

2022/2023 m.m. rudens semestro vykstantys grupiniai užsiėmimai

gr. uz. 09 22

       

Visų grupinių užsiėmimų aprašymai:                     

 

 Anticeliulitinė treniruotė

Instruktorė: Paulina Launagaitė

active aerobics balance 868483

Anticeliulitinė treniruotė - tai širdies kraujagyslių sistemos lavinimo bei riebalų deginimo treniruotė. Šios treniruotės metu atliekami sėdmenų, pilvo preso, kojų raumenų stiprinimo ir stangrinimo pratimai, kurių metu pagerėja kraujotaka ir medžiagų apykaita probleminėse kūno vietose.

 

 

 

 

 

 

Cardio Boxing

Instruktorė: Paulina Launagaitė

Cardio Boxing- tai viso kūno treniruotė su kikbokso elementais. Treniruotės metu stiprinami visi kūno raumenys, lavinama koordinacija, ugdoma ištvermė, gerinamas bendras fizinis pasiruošimas bei yra mokomasi kikbokso smūgiavimo rankomis ir kojomis technikos. Pratimai gali būti atliekami naudojant papildomą svorį. Dėl didelio smūgių rankomis ir kojomis skaičiaus, efektyviai deginamos kalorijos ir poodinis riebalų sluoksnis, gerinamas širdies darbas. Taip pat treniruotė padeda pašalinti susikaupusias neigiamas emocijas bei įgyti daugiau pasitikėjimo savimi.

 

Circuit treniruotė 

Instruktorė: Paulina Launagaitė

active beautiful beauty 866027

Tai kardio ir jėgos treniruotė, kurios metu atliekami sėdmenų, pilvo preso, rankų, kojų raumenų stiprinimo ir stangrinimo pratimai. Treniruotės metu ir po jos deginami riebalai, pagerėja kraujotaka ir medžiagų apykaita probleminėse kūno vietoseG

 

 

 

 

 

 

Core + Gym ball

Kineziterapeutė - instruktorė: Eglė Draugelytė

spine

Užsiėmimų metu bus aktyvinamas ir stiprinamas visas kūnas, o ypač nugaros, pilvo preso ir gilieji raumenys, kurie yra atsakingi už taisyklingą laikyseną, kūno stabilumą, judesio koordinaciją ir kontrolę. Užsiėmimuose bus naudojamas terapinis kamuolys (Gym Ball), kuris perkeldamas svorio centrą užtikrina, kad daugiau dirbs silpnesnė kūno dalis ir bus skatinamas raumenų balansas.

Užsiėmimai tinka visiems, ypač nugaros skausmo prevencijai. Pratimai parenkami atsižvelgiant į kiekvieno asmens fizinę būklę ir sveikatą.

 

 

 

Funkcinis mobilumas

Kineziterapeutė savanorė: Aistė Česnavičiūtė

body design

Funkcinės treniruotės padeda sustiprėti ir užtikrinti kasdien atliekamų judesių saugumą bei efektyvumą. Pratimų metu įprastai treniruojamos kelios raumenų grupės, siekiant skirtingus kūno segmentus apjungti į vieną visumą: lavinama koordinacija, raumenų jėga, ištvermė, lankstumas bei pusiausvyra. Daugiausia dėmesio skirsime kombinuotiems dinaminiams pratimams. Pagal poreikį bus naudojami svareliai, galima tikėtis jogos ir Pilateso elementų, o treniruotės pabaigoje bus atliekami atsipalaidavimo pratimai.

Treniruotė yra žemo-vidutinio intensyvumo, galima ateiti neturint gero fizinio parengtumo.

 

 HIIT

Instruktorė: Paulina Launagaitė

HIIT (High Intensity Interval Training, arba aukšto intensyvumo intervalinė treniruotė) – tai kardio tipo treniruotė, kurios metu derinant didelio ir mažo intensyvumo pratimus bei poilsio laiką suaktyvinami širdies raumenys. HIIT užsiėmimai gali būti labai įvairūs – skiriasi jų intensyvumas, trukmė ir kiekvieno pratimo atlikimo bei poilsio laikas.

Pagrindinis treniruotės tikslas – sustiprinti širdies ir kraujagyslių sistemą, padidinti ištvermę bei pagerinti savo fizinius sugebėjimus. Tai leis išsiugdyti kūno funkcionalumą, koordinaciją, jėgą bei leis sudeginti ne vieną kaloriją. 

 

Lady dance

Instruktorė savanorė: Urtė Žukauskaitė

body design

LADY DANCE – tai šiuolaikiški šokio užsiėmimai, kuriuose miksuojasi įvairūs šokio stiliai: pop, jazz, lady style ir pan., atliekami pagal populiariąją šių dienų muziką. Treniruočių metu siekiama kuo geriau pajausti muziką ir ritmą, laisvai valdyti kūną, lavinti grakščią laikyseną, koordinaciją bei jaustis patogiai ir nevaržomai merginų bendruomenėje. Užsiėmimuose atliekamas kūną stiprinantis apšilimas, mokomasi trumpų šokio derinių ir kombinacijų ir galiausiai mokomasi choreografijos. Viso to rezultate – išmoktos choreografijos profesionalus filmavimas! LADY DANCE užsiėmimai yra puikus būdas išlaisvinti save judesyje ir pasikrauti teigiamų emocijų.

 

 

 

Pietų mankšta

Instruktorė - kineziterapijos studentė: Milda Masiulytėactive adult aerobic 864990

Užsiėmimų metu pasiruošime sėdimo darbo dienai. Atliksime raumenų tempimo ir judesio amplitudės pratimus kūnui pažadinti. Pratimai pritaikyti atlikti namuose ant kilimėlio/kilimo be jokios specialios įrangos.

Kaip prisijungti prie mankštos rasite čia.

 

 

 

 

 

 

Pilates mankšta

Trenerė:  kvalifikuota, didelę darbo patirtį turinti VU lektorė Teresė Gritėnienė

pilates

Pilates treniruotėje skiriamas didelis dėmesys visų kaulų-raumenų sistemos lavinimui, stuburo būklei gerinti, derinant jėgos pratimus ir lankstumą. Pilates mankšta tinka visiems, jos universalumas slypi tame, kad pratimai gali būti palengvinami arba pasunkinami priklausomai nuo kiekvieno asmens individualių galimybių ir sveikatos būklės. Stiprinant raumenis, pagerėja jų elastingumas bei sąnarių judrumas, atstatoma taisyklinga laikysena ir kūno stabilumas.

 

 

 

 

 

 

Ryto mankšta

Instruktorė - kineziterapijos studentė: Milda Masiulytėactive adult aerobic 864990

Užsiėmimų metu pasiruošime sėdimo darbo dienai. Atliksime raumenų tempimo ir judesio amplitudės pratimus kūnui pažadinti. Pratimai pritaikyti atlikti namuose ant kilimėlio/kilimo be jokios specialios įrangos.

 

 

 

Mankšta vyksta nuotoliniu būdu ir yra nemokama

 

 Sveikas klubas

Instruktorė: Ieva Kaziliūnaitė

Ar žinojote, kad klubas dažniausiai judesio amplitudę prarandantis sąnarys mūsų organizme? Nuo klubo sąnario ir jį supančių raumenų priklauso mūsų eisena, laikysena, įvairūs funkciniai mūsų organizmo gebėjimai, o kartais net skausmas kitose struktūrose. Sveiko klubo užsiėmimuose išmoksime įvairių ir naudingų pratimų klubo sąnariui bei bendram viso kūno stiprinimui. Čia Jūsų laukia nedidelio intensyvumo tempimo, stiprinimo, funkciniai pratimai klubams ir ne tik.

 

Sveikas stuburas

 Instruktorė - kineziterapeutė: Eglė Draugelytė

solol latinoDažniausiai dirbant sėdimą darbą griaučių raumenys tampa sustingę, mažiau koordinuoti arba nusilpę, todėl atsiranda nugaros skausmas. Tyrimai rodo, kad tikslingi, adekvačiai dozuoti ir kompleksiniai fiziniai pratimai gali padėti daugiau nei kitos pasyvios pagalbos rūšys.

Šios treniruotės metu bus aktyvinamos nervų - raumenų sistemos, „miegantys” gilieji bei paviršiniai raumenys, kas užtikrins gerėjantį stuburo stabilumą.

Todėl jei dirbi sėdimą darbą ir tave kankina nugaros bei kaklo skausmai, tai ši treniruotė kaip tik tau!

 

Saulės joga

Instruktorė: Ugnė Alsytė

joga

Žodis Joga reiškia “susijungimą”, kitaip tariant, sąjungą tarp proto, kūno ir dvasios. Tai dažniausiai suvokiama kaip Asana, kuri reiškia fizinių pozų praktikavimą. Nors iš pirmo žvilgsnio dažnai manoma, kad joga - tai tempimo pratimai, iš tiesų tai kūno pusiausvyros kūrimas, ugdant jėgą ir lankstumą kartu. To siekiama pozų pagalba, kiekviena iš jų turi specifinę fizinę naudą.

Jogos pamokose siūloma praktikuoti pozas, o tai reiškia kiekvieno individualią jogos patirtį, kuri auga su laiku: jogos praktikavimas nuolat plėtojasi ir keičiasi - kinta ne pačios pozos, o kiekvieno asmens santykis su jomis. Kiekvienas gali pradėti užsiimti joga, net jei nesijaučia esąs lankstus ar stiprus - kuo ilgiau užsiimama joga, tuo labiau tobulėja įgūdžiai.

 

 

 

  

Solo Latino 

 Instruktorė: Ugnė Pacevičiūtė

solol latino

Solo latino šokiai – puiki mankšta kūnui ir protui. Pagrindiniai žodžiai, apibūdinantys treniruotes - elegancija, ritmas ir nuostabi muzika. Tai šokiai, kuriuose merginos šoka vienos, be partnerių. Šokiai kaip Ča ča ča, samba, džaivas, rumba, salsa, bačiata, leidžia aktyviai pajudėti ir išlavinti moteriškus subtilius judesius. Pirmiausia treniruočių metu išmokstama pagrindinių žingsnių ir šokio ypatumų, vėliau mokomasi šokio kompozicijų. Tai puikus būdas pasikrauti energijos bei padailinti kūno formas. Treniruočių metu ugdoma teisinga stovėsena, lavinama koordinacija. Solo latino treniruotės nereikalauja jokio ypatingo pasiruošimo.

Dėmesio. 2022/2023 m. m. rudens semestre užsiėmimai vyksta ciklais. Salsa: nuo rugsėjo 14 d. iki spalio 19 d. Bachata: nuo spalio 26 d. iki gruodžio 7 d. Mišri salsa/bachata pamoka: gruodžio 14 d.

 

 

 

Solo Latino Technique 

 Instruktorė: Ugnė Pacevičiūtė

solol latino

Solo latino technique treniruotės skirtos toms, kurios jau yra susipažinusios su lotynų Amerikos šokiais. Šių treniruočių metu bus tobulinama šokių technika ir šokamos sudėtingesnės kompozicijos.

 

 

X-Fit

                                                                                                                                                                                                                                                               Treneris: Rokas Norvaišas

xfitX-fit yra funkcinė jėgos treniruotė, kuri vyksta rato principu: sportuojantys eina ratu per pratimų „stoteles“ ir per tam tikrą laiko intervalą atlieka konkrečioms raumenų grupėms skirtus fizinius pratimus. 

Kiekviena stotelė suteikia galimybę atlikti daugybę pratimų, kurie lavina koordinaciją, gerina fizinį pasirengimą, jėgą, ištvermę. X-fit treniruotės leidžia apjungti populiariausius pratimus į vientisą sistemą, todėl yra efektyvesnės už tradicines jėgos ar ištvermės treniruotes. Šios treniruotės metu yra lavinamos įvairios raumenų grupės ir stiprinama širdies kraujagyslių sistema. Treniruotė yra vidutinio intensyvumo.

 

 

Sportuok

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos