Sidebar

SSC pataria: kaip turėtų atrodyti sportuojančio žmogaus mityba?

 

Vokiečių filosofas, gydytojas, alchemikas, teologas, astrologas, homeopatas, medicinos reformatorius ir farmakologijos pradininkas Paracelas (Filipas Aureolas Teofrastas Bombastas fon Hohenheimas) suformulavo savo garsiąją išvadą: „Viskas yra nuodai. Viskas yra vaistai. Ir viena, ir kita lemia dozės“.

SSC pataria: nepraraskite motyvacijos sportuoti!

Žymus teniso žaidėjas Artūras Ashe yra pasakęs savo garsiąją frazę apie motyvaciją skatinančią žmones sportuoti: „Pradėkite, kur esate, naudokite ką turite“. Kaip žinoma, sunkiausiai įveikiamas barjeras – tai nueiti iki sporto salės, nes daug žmonių mano, kad kiti ten atvykę atrodys geriau ir sportiškiau negu jie. Be to, dangstomąsi laiko trūkumu, kuris daugeliui yra šiuolaikinio gyvenimo palydovas. Tačiau, kaip sakė Ashe, jūs galite pradėti sportuoti šiandien: tiesiog išeidami pasivaikščioti arba likdami pasimankštinti namuose.

SSC pataria: kodėl turime gerti vandenį sportuojant?

Žmogaus kūnas didžiąja dalimi sudarytas iš vandens: 70% svorio sudaro vanduo, smegenyse yra 90%. Kad nenukentėtų organizmo gyvybinės funkcijos (tarp jų ir mąstymas), reikia gerti vandenį. Tačiau klausimas - kiek?

SSC pataria: kodėl verta vaikščioti basomis?

Kalbant apie vaikščiojimą basomis, svarbu atsiminti avalynės suteikiamus privalumus, be kurių negalėtume apsieiti šiuolaikiniame gyvenime. Batai be abejonės suteikia stabilumo, amortizacijos, leidžia mums judėti ilgus atstumus įvairiais paviršiais, apsaugo nuo sužalojimų ar temperatūrinių pokyčių. Tačiau šis puikus išradimas turi savo blogąją pusę: vis dažniau sutinkamos įvairios pėdos deformacijos, skausmai ir bendra prastėjanti pėdų funkcija.

SSC pataria: neužmirškime savo pėdų ir pažadinkime jas!

Mankštindamiesi dažnai pamirštame pramankštinti ir mūsų pėdas. O juk jos labai svarbi judamojo aparto dalis, kuriai taip pat reikia skirti dėmesio. Mūsų pėdos dienos bėgyje gauna nemažą krūvį, tačiau jų fizinis aktyvumas yra pakankamai monotoniškas.

SSC pataria: nusibodo vis sėdėti ir sėdėti? Sėdėk kitaip

Nėra nei vienos teisingos ir teigiamai mūsų sveikatą veikiančios ilgalaikės sėdėjimo pozicijos.

SSC pataria: kaip išvengti į priekį pasvirusios galvos laikysenos

 

Sveikatos ir sporto centro instruktorė Eglė Draugelytė dalijasi žiniomis apie ydingą į priekį atsikišusios galvos laikyseną ir kaip jos išvengti.

Į priekį atsikišusios galvos laikysena yra vienas dažniausių laikysenos sutrikimų, kuris yra būdingas visų amžiaus grupių žmonėms. Ji yra dar vadinama “mokinio“ arba “mokslininko kaklu“. Labiausiai pastebima žiūrint iš šono - galva atsiduria priešais kūną.

SSC pataria: kaip pasirinkti tinkamą sporto kilimėlį?

 
Svarstote, kaip išsirinkti sau patogiausią kilimėlį? Į šį klausimą jums atsako centro instruktorė-kineziterapeutė Justina Maslovskaitė.

Sportuojant namuose vienas iš pagrindinių inventorių yra sporto kilimėlis. Jei turite paprastą kilimą, kuris jums patogus, ne per mažas ir neslysta, tuomet galite sportuoti ir ant jo. Tačiau dažnai paprastų kilimų neturime arba ant jų yra nepatogu sportuoti, todėl geriau įsigyti savo asmeninį sporto kilimėlį.

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos