RSS

Tinklaraštis "Į SVEIKATĄ" - apie sveikatą ir sportą

VU Sveikatos ir sporto centro tinklaraštis apie sveikatą ir sportą

Pagrindinės klaidos atliekant jėgos pratimus

Pratimai atliekami pernelyg greitai

Jei pratimus atliekate pernelyg greitai, raumuo susitraukia lygiai tokia pačia jėga, kokia ir išsitempia – taip sumažėja pratimo efektyvumas. Be to, pratimą atlikdami greitai, greičiausiai jį darysite inertiškai – tokiu atveju padidės ir traumų tikimybė.

Pratimai neatliekami visa amplitude

Kuo mažesnė judesių amplitudė, tuo silpnesnis poveikis raumenims – treniruotė tampa ne tokia veiksminga.

Pasirenkami per lengvi svarmenys

Tokia treniruotė neturi jokios naudos. Ji bus naudinga tik tada, kai pratimą atlikti yra sunku. Tik tada tapsite stipresni ir ištvermingesni. Pavyzdžiui, jei atlikdami pratimus, stiprinančius pilvo raumenis, sustojate nors galite padaryti daugiau, tai yra taip pat nenaudinga kaip ir iki galo neatliktas pratimas.

Pratimai atliekami klaidingai

To priežastis – arba nežinojimas, arba netinkami svarmenys. Niekas negimsta mokėdamas, todėl leiskite treneriui peržiūrėti treniruočių programą, paaiškinti, kaip atlikti pratimus. Dauguma pratimų turi savų ypatumų, į kuriuos reikėtų atkreipti dėmesį. Treneris padės išsirinkti ir tinkamus svarmenis.

Pratimai atliekami klaidingai, nes nesusikaupiate

Galvokite apie tai, ką darote, nes gali nutikti taip, kad treniruosite ne tuos raumenis ar raumuo nebus apkrautas tiek, kiek reikia. Netaisyklingai atlikdami pratimą galite patirti traumą.

Atliekant pratimą dirba ne tie raumenys

Išsiaškinkite, kokiems raumenims treniruoti yra skirtas pratimas – išmoksite pažinti savo kūną.

7
2
vortex_system_user_26:
a:2:{s:5:"liked";s:7:"noliked";s:8:"disliked";s:8:"disliked";}
vortex_system_likes:
7
vortex_system_user_158.129.128.32:
a:2:{s:5:"liked";s:7:"noliked";s:8:"disliked";s:8:"disliked";}
vortex_system_user_109.228.48.76:
a:2:{s:5:"liked";s:7:"noliked";s:8:"disliked";s:8:"disliked";}
vortex_system_user_5.20.192.87:
a:2:{s:5:"liked";s:7:"noliked";s:8:"disliked";s:8:"disliked";}
vortex_system_user_188.69.208.10:
a:2:{s:5:"liked";s:5:"liked";s:8:"disliked";s:8:"disliked";}
vortex_system_user_78.63.250.10:
a:2:{s:5:"liked";s:5:"liked";s:8:"disliked";s:10:"nodisliked";}
vortex_system_dislikes:
2
vortex_system_user_94.244.102.25:
a:2:{s:5:"liked";s:5:"liked";s:8:"disliked";s:10:"nodisliked";}
vortex_system_user_188.69.215.37:
a:2:{s:5:"liked";s:7:"noliked";s:8:"disliked";s:8:"disliked";}
vortex_system_user_86.38.130.9:
a:2:{s:5:"liked";s:5:"liked";s:8:"disliked";s:8:"disliked";}
vortex_system_user_78.56.32.135:
a:2:{s:5:"liked";s:7:"noliked";s:8:"disliked";s:8:"disliked";}

2 Comments

  1. sporto medicina Atsakymas

    Labai geras straipsnis apie sportą ir teikiamą naudą. Bet reiktų prisiminti ir sporto mediciną, o ne tik aklai sportuoti. Tai labai svarbu ypatingai, kad išvengti traumos.

  2. nykščio įtvaras Atsakymas

    Dar viena klaida, tai kai pasiemami per sunkūs svarmenys. Pats esu pervertinęs savo jėgas – pasiemiau per sunkų svorį, kuris išslydo man iš rankų ir sulaužė kojos nykštį. Labai skaudžiai išmokau šią pamoką.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Rašykite mums: sveikata.sportas@ssc.vu.lt