RSS

Tinklaraštis "Į SVEIKATĄ" - apie sveikatą ir sportą

VU Sveikatos ir sporto centro tinklaraštis apie sveikatą ir sportą

Mitai apie jėgos treniruotę

Jėgos pratimai mažiau dailina kūną nei ištvermės treniruotė

Sportuojant galima keisti kūno apimtis, jei treniruosite tam tikrus raumenis. Pavyzdžiui, jei esate apkūnus ir atliktumėte tik ilgalaikę ištvermės treniruotę, sudegintumėte daug riebalų, tačiau kūno formos nepasikeis.

Jei treniruojiesi, nesvarbu, ką valgai

Atvirkščiai – kuo daugiau energijos išeikvojate, tuo daugiau kokybiškų maisto produktų reikia jūsų organizmui. Kuo prastesnis maistas, tuo lėčiau organizmas atsistato po treniruotės; didesnė ir persitempimo bei traumų tikimybė. Taigi, prastos kokybės maistas tikrai nepadės lieknėti.

Treniruoklių salėje besimankštinančios moterys tampa pernelyg raumeningos

Jėgos treniruoklių dažnai „baidomasi iš tolo“: moterys mano, kad vos pasportavusios taps labai raumeningos. Kokį poveikį turės treniruotė, priklauso nuo atliekamų pratimų. Jėgos treniruotė gali padidinti raumenų masę – tai būtina, jei kūnas neproporcingas. Be to, tokia treniruotė gali ir suploninti raumenis, ir sumažinti kūno riebalinį audinį. Kad raumenys augtų, reikia labai atkakliai ir sunkiai treniruotis. Be to, moterys turi labai mažai vyriško hormono, todėl raumenys auga daug lėčiau nei pas vyrus.

Sporto salė yra skirta tik jauniems, gražiems ir stipriems

Treniruotis naudinga visiems, norintiems ilgiau išlikti jaunatviškiems. Moterims po menopauzės labai sumažėja hormonų, raumenys ima sparčiai nykti. Kūno svoris paprastai išlieka toks pats, tačiau padaugėja riebalinio audinio, todėl žmogus atrodo vyresnis. Sporto salė – pati geriausia vieta atsikratyti papildomų kilogramų ir sustangrinti raumenis. Juk silpna fizinė būklė sukelia labai daug nepatogumų: didesnė traumų tikimybė, prastesnė savijauta.

Raumenys stiprinami tik treniruotės metu

Raumenys stiprinami ir nesportuojant. Tačiau gerų rezultatų galima tikėtis tik tinkamai derinant sportą ir poilsį.

Raumenims stiprinti svarbiausia pakelti svarmenį

Atlikdami jėgos pratimus, atliekame du darbus: pakeliame ir nuleidžiame svarmenis. Abu veiksmai vienodai svarbūs. Jei svorį tiesiog numesime, pratimas nebus atliktas iki galo.

1
1
vortex_system_user_193.219.12.61:
a:2:{s:5:"liked";s:7:"noliked";s:8:"disliked";s:8:"disliked";}
vortex_system_likes:
1
vortex_system_user_188.29.164.85:
a:2:{s:5:"liked";s:5:"liked";s:8:"disliked";s:10:"nodisliked";}
vortex_system_dislikes:
1

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Rašykite mums: sveikata.sportas@ssc.vu.lt