Neakademinės grupinės veiklos

 

Kviečiame į Saulėtekio al. 2 vykstančias treniruotes jėgoms atgauti ir įgauti bei atsigauti! 

Skelbiame SSC užsiėmimų tvarkaraščio pakitimus likusiems 2016/2017 mokslo metams:

  • Anticeliulitinė, Aeromix ir Ekstra liekninanti treniruotės (instruktorė Paulina) vyks iki gegužės 25 d. (imtinai) pagal tvarkaraštyje numatytus laikus.
  • Solo Latino treniruotės (instruktorė Katažina) vyks iki gegužės 30 d. (imtinai) pagal tvarkaraštyje numatytą laiką.
  • Nuo birželio 5 d. keičiasi instruktorės Justinos vedamų treniruočių laikai: pirmadieniais ir trečiadieniais Sveiko stuburo treniruotės vyks nuo 18:00 val. antradieniais ir ketvirtadieniais Kūno dizainas vyks nuo 19:00 val. Kalanetikos užsiėmimai nebevyks. Justinos treniruotės vyks iki birželio 15 d.
  • Pilates treniruotės (trenerė Teresė) vyks iki birželio 20 d. (imtinai) pagal tvarkaraštyje numatytus laikus.

fitness wallpaper 10

 

 

LT grupiniu tvarkarastis WWW HORIZONTALIAI

Taip pat kviečiame į antradieniais, 20 val. vykstančias solo latino pamokas su instruktore Katažina!

 

Aeromix / III 20.00

Instruktorė:  Paulina Launagaitė

aeromixTreniruotė, sudaryta iš įvairių grakštinamosios mankštos (šeipingo) rūšių. Pratimai atliekami pagal iš anksto sukurtą choreografiją, skambant vidutinio tempo arba greitai muzikai.

 Užsiėmimai vyksta Saulėtekio al. 2. Vieno užsiėmimo kaina:  2 eurai

Anticeliulitinė treniruotė / I 20.00

Instruktorė: Paulina Launagaitė

anticeliulitine

Treniruotė, mažinanti celiulitą, stiprinanti širdies ir kraujagyslių veiklą, gerinanti medžiagų apykaitą ir kraujotaką. Per treniruotę atliekami sėdmenų, pilvo preso, kojų raumenų stiprinimo ir stangrinimo pratimai. Gali būti su jogos ir tempimo elementais.

 

Užsiėmimai vyksta Saulėtekio al. 2.  Vieno užsiėmimo kaina:  2 eurai

Ekstra liekninanti treniruotė / IV 20.00

Instruktorė:  Paulina Launagaitė

Fitness ProgramTreniruotės metu atliekami pratimai stiprina ne tik viso kūno raumenis, bet ir širdies kraujagyslių sistemą. Ši įvairiapusiška treniruotė padės sumažinti svorį ir puikiai jaustis. Tai treniruotė kiekvienam, tinka bet kokio fizinio pasirengimo žmogui. 

Užsiėmimai vyksta Saulėtekio al. 2.  Vieno užsiėmimo kaina:  2 eurai

Mankšta kalanetikos ritmu / I, III 19.00

 Trenerė:Justina Maslovskaitė

kalanetika

Treniruotės paskirtis – stiprinti raumenis, ugdyti lankstumą, taisyklingą laikyseną. Pratimai stangrina kūną, nedidinant jo masės, o tiesiog išryškinamos unikalios kūno linijos. Formuojamas proporcingas, grakštus kūno siluetas. Treniruotės metu intensyvumas yra žemas ir naudojami pulsuojantys judėsiai, todėl treniruotė tinka įvairaus fizinio pasiruošimo žmonėms.

 

Užsiėmimai vyksta Saulėtekio al. 2. Vieno užsiėmimo kaina:  2 eurai

Kūno dizainas / II, IV 19.00

Trenerė:Justina Maslovskaitė

body design

Kūno dizaino treniruočių metu didinsime raumenų jėgą, ištvermę ir lankstumo amplitudę. Treniruotėse atliekami pasipriešinimo pratimai naudojant svarelius, gumas ir kitą inventorių. Treniruotės pabaigoje atliekami tempimo ir atsipalaidavimo pratimai.

Užsiėmimai vyksta Saulėtekio al. 2. Vieno užsiėmimo kaina:  2 eurai

Sveiko stuburo treniruotė / I, III 17.30

Trenerė: Justina Maslovskaitė

spine

Dažniausiai dirbant sėdimą darbą griaučių raumenys tampa sustingę, mažiau koordinuoti arba nusilpę, todėl atsiranda nugaros skausmas. Tyrimai rodo, kad tikslingi, adekvačiai dozuoti ir kompleksiniai fiziniai pratimai gali padėti daugiau nei kitos pasyvios pagalbos rūšys. Šios treniruotės metu aktyvinamos nervų - raumenų sistemos, „miegantys” gilieji bei paviršiniai raumenys, tai užtikrina gerėjantį stuburo stabilumą.

Todėl jei dirbi sėdimą darbą ir tave kankina nugaros bei kaklo skausmai, tai ši treniruotė kaip tik tau!

Užsiėmimai vyksta Saulėtekio al. 2. Vieno užsiėmimo kaina:  2 eurai

Pilates mankšta / II 17.30, VI 10.00

Trenerė: kvalifikuota, didelę darbo patirtį turinti VU lektorė Teresė Gritėnienė

pilates

Pilates treniruotėje skiriamas didelis dėmesys visų kaulų-raumenų sistemos lavinimui, stuburo būklei gerinti, derinant jėgos pratimus ir lankstumą. Pilates mankšta tinka visiems, jos universalumas slypi tame, kad pratimai gali būti palengvinami arba pasunkinami priklausomai nuo kiekvieno asmens individualių galimybių ir sveikatos būklės. Stiprinant raumenis pagerėja jų elastingumas bei sąnarių judrumas, atstatoma taisyklinga laikysena ir kūno stabilumas.

 

Užsiėmimai vyksta Saulėtekio al. 2. Vieno užsiėmimo kaina:  2 eurai

Ryto mankštos / II, III, IV 7.30  (nemokamos)

www Nemokamos rytines mankstos

Nuo vasario 7 d. Saulėtekio al. 2 startuoja nemokamos ryto mankštos Vilniaus universiteto studentams ir darbuotojams:

  •  II-dieniais 7.30 val: Ryto mankšta su baleto elementais
  •  III-dieniais 7.30 val: Ryto mankšta su pilates /zumbos elementais
  •  IV-dieniais 7.30 val: Ryto mankšta su šiuolaikinio šokio elementais

Mankštas veda Laura (II, III) ir Julija (IV).

Pilates užsiėmimai vyksta pirmosios studijų savaitės trečiadieniais, zumba - antrosios studijų savaitės trečiadieniais.

Ateinantį trečiadienį užsiėmimas bus pavaduojamas, todėl vyks capoeira.

 

Solo Latino / II 20.00

 

509110126.440.255.0.0.1.90Instruktorė: Katažina

Balandžio mėn. kviečiame į solo latino pamokas.
Antradienio vakarus užbaik ryškiai!

 

Užsiėmimai vyksta Saulėtekio al. 2. Vieno užsiėmimo kaina:  2 eurai 

Informacija apie leidimų užsiėmimams lankyti įsigijimą - čia